Jaka powinna być koszulka reklamowa

Koszulka firmowa z nadrukiem to bardzo dobry i praktyczny gadżet reklamowy. Koszulka firmowa ma wiele zalet, których trudno szukać w przypadku innych zabiegów reklamowych.

Logo musi być widoczne

Koszulka firmowa z nadrukiem musi przede wszystkim być dobrze zaprojektowana. Jeśli koszulka firmowa ma logo zbyt małe, to te nie będzie widoczne z odpowiedniej odległości, a tym samym stanie się z naszego punktu widzenia zupełnie bezużyteczna. Samo logo powinno być też dobrze rozplanowane.

Dobrze by było, żeby logo zostało zaprojektowane w najprostszy możliwy sposób. Osoba, która widzi, drugą osobę w takiej koszulce ma zazwyczaj kilka może kilkanaście sekund, żeby zaznajomić się z treścią, jaką niesie koszulka firmowa z nadrukiem. Jeżeli logo będzie zbyt skomplikowane, a dodatkowo otoczymy je dużą ilością słów, to całość przestanie być zwyczajnie czytelna.

Dobrze zrobiona

Koszulka firmowa musi być dobrze wykonana i zaprojektowana. Jeśli koszulka zostanie stworzona z kiepskiej jakości materiałów, to bardzo szybko zużyje się w praniu. W efekcie stanie się, rozciągnięta i obdarowana osoba w najlepszym przypadku ją wyrzuci, a w najgorszym będzie ją nosić, a tym samym w fatalnym świetle stawiać naszą markę.

Dlatego nie warto oszczędzać i odzież reklamowa musi wykorzystywać najlepsze materiały, które będą na tyle wytrzymałe i solidne, że staną się reklamą samą w sobie dla naszej firmy. Warto też zadbać o to, żeby koszulki zostały wykonane w rozmaitych rozmiarach, a także w formule damskiej oraz męskiej.

Jaka powinna być koszulka reklamowa
4.8 (96.67%) 6 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.