Koszulki firmowe z nadrukiem

Koszulki firmowe z nadrukiem, to stosunkowo nowa forma reklamy, która pojawiła się w Polsce pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Wtedy to polski przemysł reklamowy odkrył możliwość stworzenia taniej i funkcjonalnej reklamy, która zdobyła wielką popularność.

Funkcjonalność

Koszulki firmowe z nadrukiem są przede wszystkim funkcjonalne. Wiele gadżetów reklamowych, które mają za zadanie popularyzacje danej firmy ma tę wadę, że są po prostu nieprzydatne. Tymczasem koszulki firmowe z nadrukiem, jak każdy element odzieży zwierzchniej może być przez osobę obdarowaną wykorzystywany wielokrotnie.

Warunkiem tego jest oczywiście wyprodukowanie takiej koszulki, która będzie jakościowo dobra i nie zniszczy się po pierwszym praniu. Jeżeli ten warunek zostanie spełniony, to klient jest w stanie wykorzystywać taką koszulkę przez wiele miesięcy, a tym samym być naszym żywym nośnikiem reklamowym.

Koszulki są tanie

Kolejną zaletą tego typu narzędzi reklamowych jest ich stosunkowa taniość. Wyprodukowanie jednej koszulki w stosunku do efektów jest oczywiście absurdalnie drogie, ale kiedy stworzymy ich kilkaset lub kilka tysięcy, to koszt produkcji rozkłada nam się na pojedyncze sztuki, powodując, że otrzymujemy narzędzie reklamowe w doskonałej cenie.

Dodatkowo koszulki jako gadżet wytrzymały, produkuje się rzadko. Nie musimy zatem non stop zlecać nadruku na koszulkach. Dużą zaletą koszulek reklamowych jest też to, że na ich powierzchni możemy umieścić dowolne logo, a powierzchnia ta jest wystarczająco duża, żeby logo to było doskonale widoczne.

Koszulki firmowe z nadrukiem
4.8 (96.67%) 6 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.