Sposoby wykorzystania masła orzechowego

Specjaliści kulinarni uważają, że zdrowe masło orzechowe to doskonała i uniwersalna baza do kanapek, przystawek, sosów, deserów, a nawet gorących potraw. Faktem jest, że najlepsze masło orzechowe ma neutralny smak, łącząc słone, gorzkie i słodkie nuty. Dlatego doskonale łączy się z owocami, warzywami, mięsem, kurczakiem i różnymi rodzajami chleba.

Jak jeść naturalne masło orzechowe?

Większość klasycznych dań, jeśli chodzi o naturalne masła orzechowe, zawiera masło, czekoladę, mąkę, cukier, a te składniki zwiększają zawartość tłuszczu i kalorii w żywności. Specjaliści od żywienia zalecają 5 zdrowych przepisów z użyciem masła orzechowego:

  • Śniadanie witaminowe. Wlać płatki owsiane z jogurtem greckim. Dodaj naturalne masło orzechowe, nasiona lnu, świeże jagody i cynamon.
  • Porcja dla kulturysty. Wymieszaj pół szklanki makaronu z 1 jajkiem, ubij, zwiń w płaskie placki o średnicy 5 cm. Piec w piekarniku w temperaturze + 180 ° na złoty kolor.
  • Lekki lunch. Gotowanego kurczaka pokroić w kostkę, jabłko, czerwoną cebulę i kilka winogron. Lekko solona. Dopraw do smaku masłem orzechowym i oliwą z oliwek. Lekko osłodzić miodem i zawinąć w liść sałaty lodowej.

Czy masło jest odpowiednie do odchudzania?

Pomimo niezaprzeczalnych korzyści zdrowotnych ludzie próbujący schudnąć wykluczają naturalne masła orzechowe z menu z obawy przed nadmiarem kalorii i tłuszczu. Rzeczywiście, w 2 łyżkach. łyżki produktu zawierają 190 Kcal, a 144 Kcal to tłuszcz. Jednak amerykańscy dietetycy udowodnili, że naturalne masła orzechowe skutecznie pomagają kontrolować głód bez zwiększania masy ciała. Produkt stwarza złudzenie, że żołądek jest pełny. To hamuje apetyt i zapobiega przejadaniu się. Ponadto kwasy tłuszczowe rozkładają zły cholesterol, przyspieszając w ten sposób metabolizm.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.