Zalety koszulki firmowej

Koszulka firmowa z nadrukiem może być wyjątkowo skutecznym i tanim środkiem reklamowym. Koszulka firmowa łączy bowiem w sobie wszystkie zalety dobrej reklamy. Jest tania, ma duży zasięg i przydaję się klientowi.

Tanie i funkcjonalne

Koszulka firmowa z nadrukiem jest przede wszystkim sposobem na tanią reklamę. Zwłaszcza jeśli chcemy ją porównać do alternatywnych technik, takich jak wynajmowanie powierzchni reklamowych na mieście lub w środkach komunikacji publicznej, czy też rozdawaniu ulotek. Koszulka firmowa z nadrukiem, jeśli jest produkowana w ilości kilkuset lub kilku tysięcy egzemplarzy, może być traktowana jako darmowy gadżet, który handlowcy będą wręczali klientom.

Koszulka firmowa jest też funkcjonalna. Znamy kilkanaście gadżetów, które są powszechnie wykorzystywane, jako nośniki reklamowe, ale ich wadą jest słaba przydatność narzędzia dla obdarowanego. Tymczasem koszulka firmowa przyda się właściwie każdemu. Jeśli jest dobrze wykonana i do jej stworzenia zostały użyte materiały, które nie zużyją się szybko, to istnieje szansa, że osoba obdarowana będzie w niej chodzić często i chętnie.

Nośnik reklamowy

Koszulka tego typu ma tę zaletę, że noszący je człowiek jest w praktyce bezpłatnym nośnikiem reklamowym naszej firmy. Osoby, które widzą koszulkę noszoną przez innego człowieka, nie tylko zaznajamiają się z logo danej firmy i je zapamiętują, ale też podświadomie uznają noszącego koszulkę za osobę, która identyfikuje się z daną firmą, a być może nawet używa jej przedmiotów lub korzysta z usług, które ta firma oferuje.

Zalety koszulki firmowej
4.8 (96.67%) 6 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.